Share your favorites on Show & Tell

Fetish Mask with working zipper - Don Post - 1989

Lol16 of 16Unknown Mysterious Coil Disk Wings Experimental Research or Spiritual Rare Copper Oil LampNot sure!
12
Love it
1
Like it

kyratangokyratango loves this.
antiqueroseantiquerose loves this.
trunkmantrunkman loves this.
surfdub66surfdub66 loves this.
JewelsJewels loves this.
mcheconimcheconi loves this.
Dan121156Dan121156 loves this.
TreyTrey loves this.
walksoftlywalksoftly loves this.
mikelv85mikelv85 loves this.
vetraio50vetraio50 loves this.
SEAN68SEAN68 loves this.
racer4fourracer4four likes this.
See 11 more
Add to collection
    NULL

Please create an account, or Log in here

If you don't have an account, create one here.


Create a Show & TellReport as inappropriate



Posted 4 years ago

ho2cultcha
(3273 items)

I found this in the trash on my street along w/ a bunch of great art books. This mask is a rare one, from what i can find. i think it's called a 'fetish mask' and it is dated 1989. YAY! for the first time, i got my halloween mask early! i usually go scrambling for one at the last minute...

Mystery Solved

Comments

  1. racer4four racer4four, 4 years ago
    Speechless.....
  2. SEAN68 SEAN68, 4 years ago
    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!! I HAD TO LOVE THIS!!!!
  3. MrsGraham, 4 years ago
    Oh. My. Geez. I'm laughing so hard right now. You might want to go back and see if anyone was throwing out some sanitizer or rash cream as well. Too funny.
  4. vetraio50 vetraio50, 4 years ago
    GREAT PICK !!!!
  5. ho2cultcha ho2cultcha, 4 years ago
    speechless is the right word racer4four! thanks vetraio50!
  6. mikelv85 mikelv85, 4 years ago
    Hmmm..there is a slight creep factor to this one ho2...lol
  7. kyratango kyratango, 4 years ago
    Haaahaaa!
    Make me laugh to tears! Do you remember a very old movie titled something as "the creature of the lake"?
    ;-D
  8. ho2cultcha ho2cultcha, 4 years ago
    'Creature of the Lake' certainly sounds familiar, kyratango! i think that my own 'creep factor' became a lot more tolerant after living in san francisco for 5 yrs, mikelv85!
  9. Trey Trey, 4 years ago
    This reminds me of the Guy on Pulp Fiction, the one in the box LOL
  10. ho2cultcha ho2cultcha, 4 years ago
    thanks Trey! yup!
  11. Hunter Hunter, 4 years ago
    wash with disinfectant! Maybe put through a dishwasher cycle for good measure.
  12. mcheconi mcheconi, 4 years ago
    oh wow...pufferfish fetish for the win!
  13. SEAN68 SEAN68, 4 years ago
    LOL!!! Hunter!!! hhhhmmmmm , I get it!! :)
  14. antiquerose antiquerose, 4 years ago
    Your Relative??

    http://i188.photobucket.com/albums/z312/GHOUL_03/creature.jpg

    ....or not?? LOL
  15. Bootson Bootson, 4 years ago
    Kyratango - 'Creature From The Black Lagoon'

    I remember it well
  16. kyratango kyratango, 4 years ago
    Bootson, YES!
  17. rocker-sd rocker-sd, 4 years ago
    Well, you got the Mask! What do you have for the rest of the costume?
  18. Jewels Jewels, 4 years ago
    Found in the trash! So hilarious! Love it and that you modeled it :)
  19. antiquerose antiquerose, 4 years ago
    Scary and This FREAKS me out -------- Suppose not for some!!

    LOL
  20. ho2cultcha ho2cultcha, 4 years ago
    i wore it w/ an old, torn up wedding gown. i should try to find a photo to post...
  21. kyratango kyratango, 4 years ago
    Ooooh, yessss, pleeeaaase find the pic! :-))
  22. surfdub66 surfdub66, 4 years ago
    Spooky looking thing !!
    Had to laugh ;-))
  23. ho2cultcha ho2cultcha, 3 years ago
    Hooo...haa...haa...hooo!
  24. kyratango kyratango, 3 years ago
    Halloween !
  25. trunkman trunkman, 3 years ago
    So FAKE -- I can see the zipper -- LOL..
  26. antiquerose antiquerose, 3 years ago
    BOO !! Ya scared me....lol
  27. antiquerose antiquerose, 3 years ago
    I think I should send this to someone for an Xmas Gift.........LOL
  28. ho2cultcha ho2cultcha, 3 years ago
    thanks kyra, trunkman, and antiquerose!
  29. kyratango kyratango, 2 years ago
    Haha, here's a piece of the creature's costume:
    http://www.collectorsweekly.com/stories/201600-creature-from-the-black-lagoon----o?in=comments
  30. Trey Trey, 2 years ago
    Creature from the black lagoon was filmed in Beautiful Silver Springs Florida:) I was there the other day!! Riding in the glass bottom boat:)

Want to post a comment?

Create an account or login in order to post a comment.